.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافیک در 5 نقطه محور سوادکوه سنگین است

معاون فرماندار سوادکوه گفت: پنج نقطه محور سوادکوه به دلیل حضور خودروهای سبک و سنگین با قفل ترافیکی روبه‌رو شده است.


به گزارش شمال نیوز لهراسب رحمتی در گفت‌وگو با فارس  از قفل ترافیکی در نقاطی از محور سوادکوه خبر داد و گفت: مناطق مختلف محور حدود 100 کیلومتری سوادکوه با ترافیک سنگین روبه‌رو شده است که ترافیک در پنج نقطه آن قفل شده است.

رحمتی به دلایل این قفل ترافیکی اشاره کرد و افزود: حضور ماشین‌آلات سنگین که به دلیل محدودیت‌های ترافیکی از محورهای دیگر استفاده نمی‌کنند و حضور مسافران برای تعطیلات آخر شهریور و حضور علاقمندان به طبیعت در ییلاق بالادست سوادکوه از دلایل ترافیک در این محور است.

وی افزود: محور سوادکوه در ایام اوج مسافرت و در زمان رفت‌وآمد مسافران با ترافیک سنگین روبه‌رو می‌شود که عریض کردن جاده این محور و حذف نقاط حادثه‌خیز می‌تواند به کاهش قابل توجه ترافیک کمک کند.

معاون فرماندار شهرستان سوادکوه بر تاکید وزیر و مسئولان وزارت راه و شهرسازی و استانداری و مسئولان دیگر استانی و ملی بر تسریع در اتمام طرح چهار بانده شدن محور سوادکوه اشاره کرد و افزود: وزیر راه و شهرسازی، نمایندگان سوادکوه در مجلس شورای اسلامی، استاندار و فرماندار سوادکوه بر تسریع در چهار بانده شدن محور سوادکوه تاکید دارند.

رحمتی به قفل ترافیکی در نقاط مختلف محور سوادکوه در مقاطع زمانی امروز اشاره و خاطرنشان کرد: منطقه گدوک و اوریم، سرخکلا و پیچ آینه و پیچ کوبان از نقاط دارای قفل ترافیکی است.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه با تقدیر از حضور فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه و پرسنل این نیرو در محور سوادکوه یادآور شد: مدیریت و هدایت ترافیک توسط نیروی انتظامی و پلیس راه سوادکوه قابل تقدیر است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.185 seconds.